Litt nytt fra the Sunshine State

Da får jeg prøve med et nytt innlegg. Jeg er så innmari irritert på meg selv, har prøvd å ta bilder med min sønns speilreflekskamera. Selv har jeg bare et gammelt avlagt lite digetal kamera etter mannen min, som jeg tar bilder av kortene mine med hjemme. Selvfølgelig har jeg ikke peiling på fotografering, og alle bildene mine har fått skygger.....jaja, jeg får poste det jeg har....

Først tilbake til søndag, da vi var innom vårfesten på buddhist tempelet rett nede i gata her
Utrolig masse flott å se, men jeg var litt for "utfordrende" kledd for å kunne gå inn her....
Det nærmeste jeg kom var å stå i døra og se inn....

Etterpå sykla vi til parken hvor det vokser massevis av appelsiner og grapefrukt.

Her er de kommet hjem på fat....de nydeligste søteste appelsiner du kan tenke deg, rett fra treet....NAM!!

De ser kanskje ikke så innmari fine ut akkurat, men de smaker så utrolig godt, kjempesøte!!

Så sa jeg at jeg skulle ta bilde av post-it easel kortet mitt med blokken i, og her er det.
Som sagt har jeg fått skygger på alle bildene mine unasett hvem vei jeg tok de, så sånn er det bare, er ingen god fotograf!

Ellers har jeg vært et par turer i bokhandleren. Jeg er jo en liten lesehest :). Finner alltid noen bøker som jeg skriver ned og kjøper når jeg er her. her er litt av bøker og blader jeg fant nå....
Det blir endel kort blader som regel.... Denne gangen ble det også et strikkeblad. Kikka litt i det og så plutselig at det var masse norske ting der, det var jo litt stilig, så da måtte jeg kjøpe det.

Ellers ble det et blad om blogging, kun fordi det hadde så vanvittig fine bilder, se her




Mitt siste bilde i dag blir av mitt siste innkjøp....Wilton kakepynting.....
Før jeg reiste hit tenkte jeg å kanskje kjøpe en tupp til å lage frosting på cup cakes. Så kikka jeg litt rundt og fant den ultimate greia...men den var ikke helt gratis....Så kom jeg til å lese nettavisa hjemmefra, og der var det om kakekurs som ble avholdt. Det var en link til noe som heter cacas.no og der fant jeg eksakt den samme esken med duppeditter til kr.3.500. Dagen etter dro jeg og kjøpte denne...så nå er det bare å sette igang kakeproduksjonen når jeg kommer hjem igjen.... :)

Nå må jeg få på meg noen filler, vi må ut og få kjøpt et brett med cola :).

Ha en flott helg videre!

Bjørg

No comments:

Post a Comment