Julekort fra Florida

Vel, kortene er egentlig ikke fra Florida, da. Har glemt å legge de ut tidligere, men her er iallefall kortene mine som er mitt bidrag til Hjerteboden's Juleblogg's julekort utfordring for mars.



Har fått meg så masse nytt her nede, så det blir gøy å komme hjem og lage kort igjen....bare litt usikker på når tiden vil strekke til....
Kommer hjem søndag kveld, så er det rett på jobb mandag morgen og fredag reiser vi på hotell weekend, så det kan nok ta litt tid før jeg får tid til å prøve ut alt jeg har kjøpt.
Har kjøpt masse boks system for å få bedre organisering på "pynten" min, så vil nok bruke litt tid på sortering.....jepp, har fullstendig dilla på å sortere og ordne... :).

Det har iallefall blitt hekla ganske mange blomster her nede, så det blir nok endel hekla blomster på kortene når jeg kommer hjem igjen :).
Først skal siste uka nytes her nede, selv om det ser litt dårlig ut med været.
I dag har det faktisk regnet i hele dag, det er sjeldent her, men de trenger vann her, det er veldig tørt og mange skogbranner, så selv om jeg ikke synes det er gøy med regn, så er det nødvendig.
Vi hadde en rekordvarm dag i går, den tilbragte vi på stranda, så jeg skulle uansett ikke vært så mye i solen i dag...

Hei så lenge!

No comments:

Post a Comment