Terassekos

Jeg ser at ukene her bare forsvinner......
Nå koser jeg meg med jordbær te og sitronkake fra Starbucks.
Først ble det visst en strawberry frappuchino som også ble med meg fra Starbucks...

Vi har kjøpt nye utemøbler fra Martha Stewart Living.
De er kjempegode å sitte i, så vi koser oss her ute hver kveld.
Er de ikke fine?
Det var et svare strev å få tak i de, skal ikke fortelle om hvor mange mil vi måtte kjøre rundt til forskjellige butikker og hvor lenge vi måtte vente fordi de ikke hadde holdt av riktig eller da vi skulle hente bordet og det var borte..... nei, det er en så lang historie, så den får jeg holde for meg selv!


Vi har kjøpt endel planter til terrassen, blant annet denne buska her som heter tea olive og har en utrolig nydelig duft...jeg har plassert min stol rett ved siden av den for å kunne nyte hvert åndedrag av den herlige lukta :).

Ellers blir det jo litt shopping i ny og ne....denne gangen har jeg ikke kjøpt mye klær iallefall...
Det har blitt mest hobby ting og noen bøker og blader. Har sykla bort til JoAnn noen ganger og handla litt.
Herlig å ha butikken innen så kort avstand :).
Her er dagens handel! Og den nye sykkelen min :)
Jeg tok et par bilder inne, som vanlig med skygge...
Først et bilde av welcome skiltet mitt Det kjøpte jeg hos Sofies Villa før vi reiste.

Trappa vi hadde var tett og ikke noe spesielt fin, så mann og sønn reiv den og satte opp ny før jeg kom.
Det eneste jeg måtte gjøre var å ha på siste strøk med lakk og maling.
Her er et bilde tatt fra TV stua nede og oppover. Jeg syne det erblitt kjempefint nå, skikkelig bra :)
Nå hører jeg heklenåla roper på meg, så da får jeg fortsette og hekle noen flere blomster. Det har blitt noen her nede, og det er bra, kjeg trenger flere til korta mine når jeg kommer hjem igjen...

Hei så lenge!

1 comment: