Strikketøy

Hei igjen!

Her er en liten smakebit på hva jeg gjør i ledige stunder....
Det skal bli til Tine Solheim's lappevest. Egentlig kjøpte jeg garnet dagen etter at jeg var Oslo på visning av modellene fra "Retromasker" 1 februar. Jeg har strikka, rekt opp, strikka på nytt og prøvd å legge opp mer masker for å få den større, men jeg ble ikke fornøyd.
Jeg sendte Tine et spm om det fantes oppskrift på en større størrelse enn det som var i boka, og det hadde hun :). Jeg fikk den og rakk opp alt og begynte på nytt! Lappene har jeg justert på for å få de passe størrelse. Gleder meg til den blir ferdig!
This is yarn I bought in february for knitting a vest from Tine Solheim book "Retromasker".
Hopefully I will finish it in time for the winter. I will try to take pictures to show the progress

Have a great evening!

Bjørg

1 comment:

  1. Hei hei!

    Blir spennende å se hvordan den blir :)

    Da har vi vært hjemme fra USA ei lita stund, hadde en fantastisk tur men den lange flyturen var ikke like bra. Puhh vi var slitne ;) Ble nesten litt for lite shopping, men koffertene sa uansett at vi hadde handlet nok... så rart :) Vi bodde innenfor Disney området, rett inntil Downtown Disney. Kjempeplass å bo på. Begynne ri morgen å legge ut litt bilder fra turen. Tusen takk skal du ha for alle tipsene! Bare synd vi ikke rakk så mye. Får ta det neste gang, kanskje vi leier hos deg da :)

    Klem fra Desiree

    ReplyDelete