Advent!

Da er det allerede 3 desember, ukene bare flyr avsted. Dessverre går helgene også altfor fort!!
I dag blir det verken kort eller strikking her, men bare et bilde av den superfine kalenderen min ;).
Jeg har en super mann som fyller kalenderen min med de fineste gaver :). I 2008 fikk jeg den første overraskelsen da han plutselig kom med kalenderen fylt med gaver. Etter det har det blitt en tradisjon....
For to år siden fikk jeg masse stempler og ting til å bruke på kort og pynting av kaker. I fjør fikk jeg masse copic markers :). I år sa han at han ikke visste hva han skulle finne på, så jeg ba han la vær, så kunne jeg kjøpe meg hva jeg ville av scrappeting i USA istedenfor. Men så, da jeg kommer inn på soverommet på onsdag for å legge meg, så henger jammen kalenderen der full med gaver i år også :). Jeg er verdens heldigste jente!!
Selve kalenderen var en skoleoppgave, tror den ble brodert i 8. klasse.
Det er ikke lett å se så mye av den her, men jeg skal prøve å ta et nytt bilde når den er tom.

Nå er vi i farta til å reise på en tur i dag, ha en flott helg, alle sammen!

Bjørg

1 comment:

  1. Så FLOTT kalender, Bjørg!! Takk for ar du deler:)

    Ha en fortsatt riktig fin helg! Vi blåser nesten bort i dag;))

    KLEM KLEM
    Anette

    ReplyDelete