Ticket to Celebrate!

Hei og hopp!

For en strålende lørdag!! Sola skinner og vi har tatt vår første OL medalje allerede, juhuu!!!
Nå er det jentene som går, så jeg må ha et øye på skjermen også ;).
I natt var det helt umulig å få sove, så litt over klokka 2 stod jeg opp igjen og laget dette kortet. Det er fortsatt feiring og konkurranser hos Papertrey Ink, så jeg heiv meg over den i natt.
Utfordringen var å ikke bruke mer enn 7 minutter på å fine kortet på finne 7 ting og så lage kortet på max 17 minutter. Jeg hadde tenkt ut i går hva jeg ville bruke, så det gikk kjapt å finne fram det jeg trengte. Brukte faktisk bare 15 minutter på dette, må være ny rekord for meg!
Innsiden snakkes det aldri om her, så den regner jeg ikke med i tiden, den tok jeg etterpå :).

Hello!

What a wonderful day! The sun is shining and we have already got our first Olympic medal!
Now I am watching the girsl skiathlon as I write.....
Last night I just was not able to sleep, so around  2am I got up of bed and made this card. It's still celebration and challenges over at Papertrey Ink. This challenge was to use no more than 7 minutes to find max 7 things and make a card of them using no more than 17 minutes. I made mine in 15 minutes, don't think I have ever made a card this fast before!
The inside of the card I made afterwards, as the inside is never mentioned for their cards, so it doesn't count for the challenge.





 
 


Have a great and happy crafting day all ! :)

Bjørg

No comments:

Post a Comment