Dåpskaker

Jaja, så går tiden......
Lovet å vise kaker fra barnedåpen for lenge siden.
I mellomtiden har vi feiret bryllup for datter og svigersønn. Tiden har gått med til å lage ting til bryllupet, pynte og lage kaker og mat. Jeg må lage et eget innlegg med bilder av det jeg har laget, og kanskje mer....
Her er i alle fall noe av det jeg bakte til barnedåpen.

                                                   Kransekakestenger med sjokolade
 
                                                    Pavlova

                                         Makroner
 
Cupcakes
 
Bringebærgelè
 
Og tilslutt dåpskaka


 
Jeg hadde i forkant av dåpen gått på kurs hos Tonerose for å lære å lage babyfigurer. Dessverre har jeg ikke gått kurs i å lage kake, noe resultatet bærer preg av.....

Til slutt et bilde av mesteparten av kakebordet.
 
 
Skal prøve å legge ut mer fra bryllup.samt masse kort jeg har laget om ikke altfor lenge :)
 
Ønsker alle en flott dag!
 
Bjørg




No comments:

Post a Comment