Bryllup

Nå er det vel på tide å finne fram bildene av det jeg laget til bryllupet....begynner jo å bli flere måneder siden.

Her er først innbydelsen jeg laget. Jeg har bare laget den, det er datteren som har bestemt hvordan den skulle se ut. Dessverre er dette dårlige bilde det eneste jeg har av den. Har ikke noe bilde av andre siden, der selve innbydelsen om hvor og når osv er.

 
 Menykortene ble laget i samme stil, her ville hun ha samme dies som vi brukte på bordkortene, bare i annet format. Fargene, båndene og kartongen er den samme.


Her er bordkortene. Hun ville ha stoler, så jeg lette for å finne det, men fant ikke noe. De ble bestilt fra nettet, senere fant jeg ut at jeg faktisk hadde en stol på Cricut'n min.
Vi laget to forskjellige, jentene fikk med røde bånd og guttene med hvite/sølv bånd.


Disse ble fylt med M&M med navnene deres på i bryllupsfargene.

¨
Hvert bord fikk nummer, slik at gjestene lettere skulle kunne finne bordet de skule sitte ved.


Her er noen bilder av de pynta bordene kvelden før med forskjellig lyssetting. Selskapet ble holdt på låven på gården til brudeparet. Det ble laget bar, bak til venstre på bildet. Tror alle var positivt overraska over hvor fint det faktisk ble på låven!




Her er et par bilder jeg har tatt fra noen av de andre som tok bildene jeg
 selv glemte å ta på selve dagen....  Her viser litt av gavebordet bak på øverste bildet.



Her er billettene jeg laget som drikkebonger. De ble lagt under hver tallerken.


Nå får jeg stoppe,  så ikke innlegg blir for langt og kjedelig. Resten av det jeg laget, pluss kakebordet, får komme i neste innlegg.

Håper alle har en fin uke :)

Bjørg

No comments:

Post a Comment