Tøfler og gensere

Hei!

Jeg skriver jo at jeg strikker, men det er visst ikke så mye jeg har lagt ut bilder av. På tide å vise fram noe, kanskje!

Først er et par tøfler som jeg strikka i Drops Eskimo og tovet. Ble pyntet med en knapp.

Hello again!

I want to show some of the things I have knitted. First a pair of slippers. For these I have used Drops Eskimo yarn and then felted them.



Her er mine beste gutter, sønn og svigersønn i et par gensere jeg har strikket. Begge er strikket i Drops Karisma, et garn jeg bruker veldig mye. Liker å strikke av det. Må si at det er noe litt rart med det som er grått, der er det alltid noen dårlige partier, vet ikke hvorfor. Alle andre farger er OK.

Here are my best boys, my son and son in law wearing sweaters I have knitted for them. For both I have used Drops Karisma, I use that a lot.

 
Et par litt nærmere bilder, har kun bilder av den ene genseren.
Here are a couple of close up of one of them.
 
 


Skal prøve å få lagt ut noen flere bilder av noe av alt jeg har strikket etter hvert :).
I will try to post more of all the stuff I have knitted....

Thank you for visiting my blog!

Bjørg



No comments:

Post a Comment