Happy Christmas!

Hei og hopp som dagen går! I dag har jeg tatt bilder og lagt inn bånd i nettbutikken i hele dag, og nå er jeg kanskje halvveis... Meningen er å legge de inn i facebook butikken også, men det må vente.
Så om du ønsker å finne bånd hos meg, så må du se her: http://tarashobbykrok.no/produktkategori/blonder-og-band/
Som sagt er jeg nok ikke halvferdig enda, så kikk innom framover. Jeg selger alle bånd i 50 cm lengder, slik at du kan kjøpe om du ikke trenger så mye også :).

Kortet jeg viser fram i dag er et julekort i annerledes farger. De fleste av mine julekort lager jeg i rødt og grønt, dette blir jo egentlig en lysere utgave av disse.....
Har brukt litt bånd og laget sløyfer på treet, og litt perlebånd på treet. Perlebåndet bllir lagt ut i butikken i morgen, rakk det ikke i dag.
Sjekk den nydelige kattepusen som ser på treet. Katten er en av et sett med masse pusekatter som du snart kan kjøpe hos meg. De er helt nydelige, skal si fra når de kommer inn.


Innsiden av kortet:


Takk for at du leser bloggen min igjen nå som jeg har børsta støvet av den, og håper du vil ta en titt inn i butikken også. Setter pris på om du vil bli medlem i butikken min :).

Ha en fin lørdagskveld, vi sees i morgen!

Bjørg

No comments:

Post a Comment