Every day is another chance

Jeg er ikke helt ferdig med disse fuglene enda. De morsomme er at disse fuglekortene faktisk blir blå. Blått er jo ikke en farge jeg vanligvis er flink til å bruke. Men lett å bruke blått når motivene er så fine :). Det er fortsatt Pion ark, og masse dies! Tror ikke jeg greier å lage kort uten dies lenger.
Jeg likte å ha en gull fjær på et kort jeg laget tidligere, så jeg gjorde det samme her :).


Her er innsiden. Teksten er også fra Pion, ellers Spellbinders dies inni kortet.


Her er linker til det jeg har brukt på kortet: Nå kommer du rett til produktet ved å klikke på bildet :).



Jeg har ikke vinduet inne som jeg har brukt, men dette er omtrent det samme i størrelse, og dette er på tilbud nå :)











 Takk for at du ser innom bloggen min, ønsker deg en god helg!

Bjørg




No comments:

Post a Comment