Until you spread your wings.......

Ny uke, nye muligheter!
Her kommer et lysegult kort. Sjelden jeg lager gule kort, men når jeg gjør det, så er jeg fornøyd med de :).
Denne gangen starta jeg med en tekst fra et Pion ark, og fant resten ut fra det. Det er så fin størrelse på bilder og tekster, syns de er så fine å ta utgangspunkt i!
Jeg har hatt gesso på kantene, forma de litt, og så hatt på litt distress ink.
Fortsatt har jeg masse blomster som jeg har hekla for lenge siden. Jeg har alle sammen på et digert Norgesglass, fargerikt og oversiktlig! Jeg fant et par stykker som passa så fint i fagene her, så de er brukt utenpå rosene. Ellers har sommerfuglene og vingene til feen fått glitter på seg, som alltid :)


Her er et bilde fra innsiden, beklager at jeg ikke er så proff på å ta bilder, men sånn er det bare!
Inni bruker jeg ofte et 6 x 6" ark som jeg deler i to og tilpasser. Her har jeg også gesso rundt kantene før jeg former og har på distress ink. Forresten bruker jeg en sånn liten distress maskin for å rufse til kantene. Den er veldig godt brukt hos meg..... Ellers pynter jeg litt enkelt inni. Jeg lager kort uten at de skal brukes til en spesiell anledning, så greit å kunne endre eller tilføye noe når jeg skal gi de bort eller selge de til noen som har spesielle ønsker angående innsiden. Begge diesene her er forresten fra Spellbinders


Her er en oversikt over produktene jeg har brukt
Papiret utenpå og inne finner du her


Papiret med teksten finner du her


Hjørnet med sommerfuglene er jeg dessverre tom for akkurat nå, men den kommer inn igjen!
Den nydelige feen finner du her


De små sommerfuglene finner du her


Ellers kan jeg fortelle at jeg holder på å lage en ny facebook side til nettbutikken. Jeg har pr. i dag en gruppe. Den kommer jeg til å slette når den nye siden er helt klar. Håper den nye siden vil fungere bedre. Håper dere vil ta en tur inn i nettbutikken min og se. Det kommer stadig nyheter utover ukene nå!
Ha en fin ettermiddag alle sammen, og takk for at du titta innom bloggen min!

Bjørg




No comments:

Post a Comment