Strikka genser og lue

Ja, det begynner virkelig å bli lenge siden, men her er iallefall noen plagg jeg strikket til vårt første barnebarn. Dette er en genser og lue jeg strikket i Hegre og Monjita fra Dale.
Syns den er så søt med kantene av Monjita.
Hun synes ikke det var noe spesielt gøy å være fotomodell altså!


Passer jo fint å vise fram nå som det snart er påske, med alle de fine kaninene på :).


Her er hele settet. Håper det kommer til å bli brukt mye av flere!


Takk for at du kikker innom bloggen min. Husk at du også kan gå inn og like min facebookside. Der vil du få oppdateringer om tilbud og nye varer som kommer inn i butikken min. Du finner siden her https://www.facebook.com/tarashobbykrok.no/. Hvis du vil besøke nettbutikken min, finner du den her https://tarashobbykrok.no/butikk/. Om du ikke driver med scrapbooking selv, så finner du også en kategori med ferdig lagde kort, bilder mm. Jeg lager også invitasjoner, bordkort og andre ting på bestilling, bare ta kontakt!

Ha en fin dag!

Bjørg

No comments:

Post a Comment