Titt tei i vinduet! Husk siste dag for giveaway

I dag har jeg et barnekort å vise fram. Egentlig hadde jeg satt sammen dyrene for å ha de på toget i samme serie, men så fikk jeg plutselig lyst til å prøve de sammen med vindu dies'en istedenfor :).
Dette vinduet er det du kan vinne i min giveaway, forresten, og husk, det er siste dag i dag! Trekkes i morgen :). For å være med liker du facebook siden min, og kommenterer under bildet i facebook :)
For å få vinduet til å se åpent ut, har jeg brukt limputer i forskjellige høyder. De søte dyrene er noen av de man kan sette sammen fra en pakke med dies, er de ikke søte?


Og her er innsiden. Har prøvd noen nye dies her, og de kommer nok til å bli mye brukt, synes de er kjempefine!


Under finner du som vanlig link til produktene jeg har brukt ved å klikke på bildene.
Ha en fin fredag og helg!
Takk for at du ser innom bloggen min :). 
Her er linken til fb siden https://www.facebook.com/tarashobbykrok.no/?ref=bookmarks om du vil være med på giveaway!

Bjørg














No comments:

Post a Comment