Grip sjansen!

Jammen lenge siden jeg har postet noe her nå! 
Siden sist har jeg blitt distributør av Impression Obsession produkter i Norge, og på fredag ettermiddag kom det MASSE nye produkter derfra. Helga har gått med på å legge inn nye varer i nettbutikken. Det er så masse fine dies og stempler, for ikke å snakke om de fantastiske hybrid stempelputene IO kom ut med nå! 
Jeg kommer til å ha stand på Stempel Scrapmessa på Lillestrøm i September, så da håper jeg mange av dere kommer innom der. Da vil dere kunne ta en nærmere titt på alle de fine produktene :).

I dag har jeg prøvd ut noe av det nye som kom. Her er et ganske enkelt kort, men den orkidé dies'en er jo utrolig fin, ikke sant? Den gjør jo så mye av seg, syns jeg. Faktisk er den også på tilbud nå.
Jeg har fargelagt den med de nye hybrid stempelputene, de kan jeg anbefale alle! De lager supre trykk, og jeg har også prøvd den sorte med et trykk hvor jeg fargela med copics, det fungerte kjempefint! Du kan se resultatet inne på facebook siden her. Der finner du forresten også en giveaway på stempelputer :). Jeg har også introduksjonstilbud på stempelputene i nettbutikken min nå, så ta en titt på de og finn dine favoritter :).
Her er fargekartet over alle de kjempefine fargene


SÅ over til kortet :)  Denne orkidé dies'en var som sagt veldig gøy å jobbe med, og må nok prøve den i mange andre farger også :) Her er den i all sin enkelhet sammen med en liten tekst som passet veldig godt for meg akkurat nå :). Teksten er stemplet med den nye puten og stempelverktøy. Det kan ikke skrytes nok av det stempelverktøyet, har du ikke prøvd det enda, så bør du prøve det jeg selger nå, som er veldig enkelt og rimelig :).


Her er et nærmere bilde av orkidéen. Jeg brukte tre stempelputer på denne, og litt glitter star dust må jo til!


Tusen takk for at du stikker innom bloggen min, setter utrolig stor pris på det. Som vanlig linker jeg liste under over produktene jeg har brukt. Klikk på bildene, og du kommer til produktene i nettbutikken.
Ønsker alle en superfin ny uke!

Bjørg

















No comments:

Post a Comment