Barnevogn til dåp

Jeg oppdaget at jeg faktisk har glemt å legge ut kortet jeg laget til dåpen til mitt første barnebarn... og nå er det 4 år siden hun ble døpt.....
Det var en barnevogn, det har blitt noen vogner og vugger opp gjennom årene, men ser at jeg ikke har lagt ut mer enn et par av de enda. Veldig morsomme å lage, og ingen blir jo helt like.


Jeg brukte blondebånd rundt kalesjen, og en liten "princess" charms til pynt.


Dyna er lagt dobbel og knytt med et bånd rundt.


Denne teksten går ofte igjen på dåpskortene jeg lager :).


På hjulene har jeg brukt noe metallpynt jeg hadde liggende. Jeg enbossa de med hvitt embossingpulver, så ble de helt fine å bruke på denne :).


Her er et nærbilde av den lille veska jeg hang på, den er festet med perlebånd.


Takk for at du besøker bloggen min, setter stor pris på det!
Det har blitt liten tid til blogging, nyhetene strømmer inn til butikken! Jeg har ikke rukket å legge inn det nyeste på facebooksiden enda, men du finner alt i nettbutikken her. Facebooksiden finner du her, supert om du liker den :).

Ha en fin helg!

Bjørg

No comments:

Post a Comment