PTI Anniversary

Heisann!

I dag begynner det feiring av Papertrey Ink, som det pleier hvert år i februar. I år feirer de 7 år, og i dag starter det med konkurranser. Jeg heiv meg på første konkurranse, det var en kjempeutfordring for meg, gikk veldig langt utenfor min komfortsone....  Når jeg var ferdig tenkte jeg at dette så ferdig ut, og at jeg ikke kunne levere det inn. Men det gjør jeg altså likevel, hehe.....
Det var 7 fargekombinasjoner og 7 skissser, disse valgte jeg

Today the celebration of Papertrey Ink starts. They celebrate theirs anniversary every February, this year they celebrate 7 years.  The Challenge of  today was far away from my comfort zone. When the card was done I didn't like it at all. I was thinking I couldn't use it, it didn't look like it was finished, I would decorate it a lot more! Well, now I am joining the Challenge anyway, hehe....
It was 7 color receipe cards and 7 sketches to chose from, here is my Choice:



Jeg fant fram alt PTI papiret mitt og satte sammen de forskjellige fargekombinasjonene for å se hva jeg ville bruke. Ingen av de var akkurat "mine" farger, så det var veldig vanskelig. Jeg visste hvilken skisse jeg ville bruke, fordi jeg hadde bestemt meg for å bruke en dies jeg ikke hadde prøvd før. For meg ble det altfor lite pynt på kortet, men jeg følte meg litt mer fornøyd når jeg fikk pynta opp innsiden litt :). Alt av stempler, papir og dies på framsiden er fra PTI.

I found my PTI paperstock and looked at all the different color combinations to decide what I wanted to use. None of them wherer really "my" colors, so it was hard to make a decision. I knew I wanted to use this dies I had not yet tried, and I knew how I wanted to use the different colors in the dies. To me this card was too simple, but it helped when I decorated the inside a little more :). All stamps, papers and dies on the front are from PTI.



De har  et par konkurranser til på gang, og jeg har i alle fall en ide på ukens Make It Monday. Kanskje vi sees igjen i morgen eller fredag?

PTI has a couple more challenges going on, and I have an idea for this week's Make It Monday, I just need time to sit down and make the card. Maybe I see you tomorrow or Friday?

Have a great day!

Bjørg

No comments:

Post a Comment