Hei!
Da har jeg hatt en lang og herlig ferie, uten at det ble et eneste blogg innlegg!
Turen resulterte iallefall i en god del "ny investeringer" og derfor skal jeg selge Cricut Expression og Spellbinder Wizard maskinene mine. Selger også Cricut Designstudio.
Ta kontakt om du er interessert :).
Ønsker alle en fin søndag!
Hilsen
Bjørg
Showing posts with label Selges. Show all posts
Showing posts with label Selges. Show all posts
Kjøpt og selges...
Ja, jeg har vært hjemme i flere uker allerede.... Jeg mangler et fotoredigeringsprogram, og da er det liksom ikke så gøy å legge inn bilder.
Jeg kan jo iallefall legge ut noen bilder av ting jeg kjøpte i ferien.
Det er blitt ganske fullt på hobbyrommet, så nå prøver jeg å organisere litt og å selge noen ting jeg ikke har bruk for.
Tenkte å legge det ut på scrapping.no, men jeg legger det ut her også, ta kontakt om det er noe du kan tenke deg :)
Her er masse klistremerker som jeg kjøpte i Disney World for lenge siden, men jeg har ikke brukt de, så kanskje noen abdre kan ha bruk for de? Selges for kr. 3 pr.stk

Det ble mange bilder på en gang, kommer tilbake med mer til salgs i morgen :)
Ha en fin kveld!
Bjørg
Jeg kan jo iallefall legge ut noen bilder av ting jeg kjøpte i ferien.
Det er blitt ganske fullt på hobbyrommet, så nå prøver jeg å organisere litt og å selge noen ting jeg ikke har bruk for.
Tenkte å legge det ut på scrapping.no, men jeg legger det ut her også, ta kontakt om det er noe du kan tenke deg :)
Her er masse klistremerker som jeg kjøpte i Disney World for lenge siden, men jeg har ikke brukt de, så kanskje noen abdre kan ha bruk for de? Selges for kr. 3 pr.stk
Det ble mange bilder på en gang, kommer tilbake med mer til salgs i morgen :)
Ha en fin kveld!
Bjørg
Subscribe to:
Posts (Atom)
