Showing posts with label Bordkort. Show all posts
Showing posts with label Bordkort. Show all posts

Barnedåp 2

Selv om det begynner å bli lovlig lenge siden, så vil jeg dele noen bilder fra noen barnedåper.
Jeg måtte se tilbake, og fant ut at jeg bare har delt bordkort fra den første barnedåpen.
Etter det har jeg fått 3 barnebarn til. Jeg får ta de i riktig rekkefølge.
Her er invitasjonene til den første. Det ble jungeltema, siden rommet hans også har fått samme tema.
De ble laget i de samme fargene, men litt forskjellig papir på de fleste. Jeg har bare brukt papirer jeg hadde som matcha i fargene, greit å bruke det man har også :).


Jeg hadde en bunke med disse liggende, egentlig amerikanske invitasjoner til baby shower. Og egentlig var de i rosa, tror jeg kjøpte de med tanke på barnebarn nr.1, som var jente. De ble aldri brukt, men de ble jo fine å bruke til barnedåp istedenfor :). Jeg limte papir rett oppå den ferdige invitasjonen, og klipte rundt. Brukte en dies til "Invitasjon" og noen knapper øverst ved skuldrene.
Jeg har brukt fløyelspulver ytterst på ermene. Løven kommer fra en stempelplate med ville dyr. Den ble enkelt fargelagt og klipt ut.


Mye av det samme på denne. Her hadde jeg en elefant dies som jeg brukte. Ellers er det samme fremgangsmåte som den første.




Her har jeg brukt en apekatt fra den samme stempelplaten med ville dyr. Her stemplet jeg på et beige ark. Det var vanskelig å klippe helt inntil apen, derfor ble det klipt litt "enklere" på denne.
Har brukt fløyelspulver på kantene på alle, bare brukt litt forskjellig farge på pulveret.


 Sjiraffen er også fra det samme stempelarket med ville dyr. Mye små klipp, men gøy er det!





Jeg har ikke noe bilde av den andre siden. Der brukte jeg bare en dies fra Spellbinders, som jeg ofte gjør :). 

Så var det over til bordkortene. De er i samme farger og samme tema. Jeg glemte å ta bilder ved bordet, så måtte ta noen bilder av de i ettertid. Jeg har laget det som lollipop. Har stansa ut baksiden fra en dies i ensfarget papir, og brukt mønsterpapir på blomsten. Elefanten er en dies. Datteren min kjøpte sugerør i fargen hun ønsket, og jeg kjøpte papirer som passet til de. Navnelappene ga jeg henne flere alternativer på, noen stansa ut med mer snirkler, men hun ønsket de helt enkle som dette.




Ja, det var vel det jeg hadde fra denne barnedåpen, da skal jeg prøve å finne fram det jeg har fra barnedåp nr. 3. Forhåpentligvis skjer det før barnedåp nr. 4 :).

Takk for at du besøker bloggen min, det setter jeg stor pris på. Gå gjerne inn og lik facebook siden min også, da vil du se når det kommer tilbud og nyheter i butikken min :). Den finner du her https://www.facebook.com/tarashobbykrok.no/

Ha en fin kveld!

Bjørg

Bordkort

Hei og hå! 
Nå har jeg laget en bunke prøver med de forskjellige delene og litt forskjellig papir :).
Denne diesen er genial! Her får man selve bordkortet, med brett, og mange muligheter for pynt følger med. Advarsel: MYE bilder her i dag!

På de første her har jeg brukt vanlig hvit kartong, og fotballen som følger med i pakken. Den består av 2 deler, en sirkel som jeg har i hvitt, og så den sorte delen som er limt oppå.
Her har jeg plassert den midt på, og under plasserte jeg den litt på siden, bare for å vise nulighetene :).


Her har jeg brukt fotballpapir istedenfor hvitt. Bruk en sort kalligrafi penn eller sort tusj til å skrive navnet med, så tror jeg det kan bli veldig fint!



Her har jeg brukt sløyfen, den er jo så utrolig fin, jeg digger den! Jeg laget noen forskjellige ensfarga sløyfer, de er jo dine både til jenter og gutter, damer og menn. Så allsidig, kan brukes til alt fra barnedåp, barneselskaper, konfirmasjon, og andre selskaper. 
Denne første laget jeg med fotball papiret, den er fin til f.eks konfirmasjon.


Her er det ensfarget hvit kartong med sløyfer i forskjellige farger og litt forskjellig plassering.







Her er det sløyfe i mønsterpapir, på hvit kartong.



Lys gul kartong med samme sløyfe som over. 


Her er det brukt konfirmant kartong på bordkortet, med blå sløyfe.



Rosa sløyfe på papir med hjerter, denne kan brukes til mange anledninger :).


 Her er en i gul kartong med sommerfugl. Det er med to dies her, en til bakgrunns sommerfugler, og en litt mindre oppå. Jeg brukte det samme papiret, men stansa ut en på hver side av mønsteret, slik at de ble forskjellige. Jeg har kun hatt litt lim på midten, slik at vingene blir 3D.



 Samme type sommerfugl på hvit kartong. 



Her har jeg prøvd prinsesse kronen :). Den er også to deler. Jeg laget den største i hvitt og den oppå i rosa. Alle diesene som er pynt på bordkortene har jeg brukt limputer på, men limt de to delene rett sammen.

Her er krona på et bordkort i mønsterpapir med hjerter.


Det var alle bordkortene jeg hadde prøvd nå. Her er det jo bare fantasien som setter grensene. Jeg har ikke rukket å prøve diesen sammen med blomster, men det tror jeg også ville blitt utrolig fint :)
Det ble et seint innlegg dette, men ting tar tid.... 
Under finner du som vanlig liste med produktene jeg har brukt. Klikk på bildet og du kommer til produktet i nettbutikken min.
Takk for at du ser innom bloggen min, ha en fin kveld!

Bjørg
















Bryllup

Nå er det vel på tide å finne fram bildene av det jeg laget til bryllupet....begynner jo å bli flere måneder siden.

Her er først innbydelsen jeg laget. Jeg har bare laget den, det er datteren som har bestemt hvordan den skulle se ut. Dessverre er dette dårlige bilde det eneste jeg har av den. Har ikke noe bilde av andre siden, der selve innbydelsen om hvor og når osv er.

 
 Menykortene ble laget i samme stil, her ville hun ha samme dies som vi brukte på bordkortene, bare i annet format. Fargene, båndene og kartongen er den samme.


Her er bordkortene. Hun ville ha stoler, så jeg lette for å finne det, men fant ikke noe. De ble bestilt fra nettet, senere fant jeg ut at jeg faktisk hadde en stol på Cricut'n min.
Vi laget to forskjellige, jentene fikk med røde bånd og guttene med hvite/sølv bånd.


Disse ble fylt med M&M med navnene deres på i bryllupsfargene.

¨
Hvert bord fikk nummer, slik at gjestene lettere skulle kunne finne bordet de skule sitte ved.


Her er noen bilder av de pynta bordene kvelden før med forskjellig lyssetting. Selskapet ble holdt på låven på gården til brudeparet. Det ble laget bar, bak til venstre på bildet. Tror alle var positivt overraska over hvor fint det faktisk ble på låven!




Her er et par bilder jeg har tatt fra noen av de andre som tok bildene jeg
 selv glemte å ta på selve dagen....  Her viser litt av gavebordet bak på øverste bildet.



Her er billettene jeg laget som drikkebonger. De ble lagt under hver tallerken.


Nå får jeg stoppe,  så ikke innlegg blir for langt og kjedelig. Resten av det jeg laget, pluss kakebordet, får komme i neste innlegg.

Håper alle har en fin uke :)

Bjørg