Barnedåp 2

Selv om det begynner å bli lovlig lenge siden, så vil jeg dele noen bilder fra noen barnedåper.
Jeg måtte se tilbake, og fant ut at jeg bare har delt bordkort fra den første barnedåpen.
Etter det har jeg fått 3 barnebarn til. Jeg får ta de i riktig rekkefølge.
Her er invitasjonene til den første. Det ble jungeltema, siden rommet hans også har fått samme tema.
De ble laget i de samme fargene, men litt forskjellig papir på de fleste. Jeg har bare brukt papirer jeg hadde som matcha i fargene, greit å bruke det man har også :).


Jeg hadde en bunke med disse liggende, egentlig amerikanske invitasjoner til baby shower. Og egentlig var de i rosa, tror jeg kjøpte de med tanke på barnebarn nr.1, som var jente. De ble aldri brukt, men de ble jo fine å bruke til barnedåp istedenfor :). Jeg limte papir rett oppå den ferdige invitasjonen, og klipte rundt. Brukte en dies til "Invitasjon" og noen knapper øverst ved skuldrene.
Jeg har brukt fløyelspulver ytterst på ermene. Løven kommer fra en stempelplate med ville dyr. Den ble enkelt fargelagt og klipt ut.


Mye av det samme på denne. Her hadde jeg en elefant dies som jeg brukte. Ellers er det samme fremgangsmåte som den første.




Her har jeg brukt en apekatt fra den samme stempelplaten med ville dyr. Her stemplet jeg på et beige ark. Det var vanskelig å klippe helt inntil apen, derfor ble det klipt litt "enklere" på denne.
Har brukt fløyelspulver på kantene på alle, bare brukt litt forskjellig farge på pulveret.


 Sjiraffen er også fra det samme stempelarket med ville dyr. Mye små klipp, men gøy er det!





Jeg har ikke noe bilde av den andre siden. Der brukte jeg bare en dies fra Spellbinders, som jeg ofte gjør :). 

Så var det over til bordkortene. De er i samme farger og samme tema. Jeg glemte å ta bilder ved bordet, så måtte ta noen bilder av de i ettertid. Jeg har laget det som lollipop. Har stansa ut baksiden fra en dies i ensfarget papir, og brukt mønsterpapir på blomsten. Elefanten er en dies. Datteren min kjøpte sugerør i fargen hun ønsket, og jeg kjøpte papirer som passet til de. Navnelappene ga jeg henne flere alternativer på, noen stansa ut med mer snirkler, men hun ønsket de helt enkle som dette.




Ja, det var vel det jeg hadde fra denne barnedåpen, da skal jeg prøve å finne fram det jeg har fra barnedåp nr. 3. Forhåpentligvis skjer det før barnedåp nr. 4 :).

Takk for at du besøker bloggen min, det setter jeg stor pris på. Gå gjerne inn og lik facebook siden min også, da vil du se når det kommer tilbud og nyheter i butikken min :). Den finner du her https://www.facebook.com/tarashobbykrok.no/

Ha en fin kveld!

Bjørg

No comments:

Post a Comment