Showing posts with label Post it. Show all posts
Showing posts with label Post it. Show all posts

Cover til Post-it blokker

Jeg koser meg med å lage disse post-it coverne! Her er noen av de jeg har laget, har planer om mange flere, det er bare å få tiden til å strekke til :). Det er så mange prosjekter på gang for tiden!
Noen av disse har jeg gitt vekk i gaver, synes det er fine smågaver :).
Dette er en dies, og jeg har stansa ut frontdelen i mønsterpapir i tillegg, for å få en fin framside.
Disse er kjempefine å bruke restepapir på :)

Når det gjelder selve diesen til post-it blokkene, så er den ikke å få i Norge. Dersom det er noen som er interessert i den, så send meg en beskjed om det, så skal jeg se om jeg kan greie å skaffe den til StempelScrap messa :).

Her har jeg brukt en liten Spellbinders dies. Bladene er fra Impression Obsession og blomsten har jeg heklet selv :).


Her er en hvor jeg har brukt tykt mønsterpapir med glitter. Rosetten og sommerfuglen følger med post-it dies'en.



Her har jeg brukt Spellbinders dies i bakgrunnen og også den med sommerfugler og fjærene.



Samme dies som på den første, bare andre farger :)



Og samme her :)



Her har jeg brukt en liten hjørnedies også fra Spellbinders.


Samme bakgrunnsdies, liker den så godt på disse, pynta med den fine Carpe Diem dies'en.


Her er en annen Spellbinders dies i bakgrunnen, Botanical Tea, er en del av papiret som er brukt ellers.

Her har jeg laget en i sort og gull, uttrykket ble helt annerledes her. 


Denne er i brunt, men ser sort ut på bildet. 


Det var de jeg hadde å vise fram i dag. Det er en stund siden jeg laget noen av disse, men skal prøve å lage en liste under med i alle fall noen av produktene jeg har brukt :).
Tusen takk for at du ser innom bloggen min, ha en fin ny uke!

Bjørg













Post-it easel

Hei!

Her kommer et veldig kjapt innlegg. Har laget en post-it easel. Oppskriften på den fant jeg på stampartic,
Jeg laget den egentlig fordi jeg har en blokk i Florida huset og hadde lyst på en fin eske å ha den i.
Måtte gjøre om litt på målene, fordi den amerikanske blokka mi hadde andre mål enn den som det var tutorial  på. Gjorde en liten tabbe da jeg glemte bort at det var andre mål på esken da jeg laget bunnen, slik at den går ikke utenfor esken, slik som i tutorialen. Jeg er fornøyd med den likevel jeg, da :)
Når jeg kommer til Orlando til uka, skal jeg prøve å huske å ta bilde av esken med blokka i.
Denne vil jeg ha med i følgende utfordringer:
Sukkersøt sin utfordring som er å bruke puncher.
Anonyme Scrappere sin utfordring som er bretteteknikker.
Nordsalten hobbyklubb sin utfordring som er å bruke minst 5 puncher/ dies. Her har jeg brukt 2 forskjellige dies fra Spellbinder, 2 forskjellige Martha Stewart puncher som jeg faktisk akkurat fikk da sønnen min kom hjem fra USA: Jeg hadde bestilt de tidligere, så tok han de med seg hjem :). Siste puchen jeg har brukt synes igrunnen ikke, men foran på esken har jeg brukt en rund punch og puncha ut en bue, slikat en lett får tak i arkene i esken.
Kort-O-Mania sin kortutfordring som er å alterere noe en har laget fra bunnen av.

Det var alt fra meg i dag, men skal prøve å poste et innlegg til før jeg reiser. Nå har jeg vært alene i 3 uker, men de har gått så utrolig fort!!
Nå gleder jeg meg til sol og sommer :))).