The day 2 challenge over at 365 cards is Imagine this - The Sunrise. I want to participate in the challenge with this card made with Stampscapes stamps. This is so much fun, I need to make more of them!!
I made an easel card this time. The size of the motive I made was quite big, so it didn't fit in the regular card size I make.
Hope all of you have a great weekend. We have had a beautiful week with really spring weather, nothing like the very cold winters we have had the last two years. Today seems to be grey so far, but I have to spend the day cleaning, so it really doesn't matter :).
Thank you for visiting, I appreciate all your nice comments.
Bjørg
Showing posts with label Easel card. Show all posts
Showing posts with label Easel card. Show all posts
The Sunrise
Etiketter:
Easel card,
Stampscapes
Post-it easel
Hei!
Her kommer et veldig kjapt innlegg. Har laget en post-it easel. Oppskriften på den fant jeg på stampartic,
Jeg laget den egentlig fordi jeg har en blokk i Florida huset og hadde lyst på en fin eske å ha den i.
Måtte gjøre om litt på målene, fordi den amerikanske blokka mi hadde andre mål enn den som det var tutorial på. Gjorde en liten tabbe da jeg glemte bort at det var andre mål på esken da jeg laget bunnen, slik at den går ikke utenfor esken, slik som i tutorialen. Jeg er fornøyd med den likevel jeg, da :)
Når jeg kommer til Orlando til uka, skal jeg prøve å huske å ta bilde av esken med blokka i.
Denne vil jeg ha med i følgende utfordringer:
Sukkersøt sin utfordring som er å bruke puncher.
Anonyme Scrappere sin utfordring som er bretteteknikker.
Nordsalten hobbyklubb sin utfordring som er å bruke minst 5 puncher/ dies. Her har jeg brukt 2 forskjellige dies fra Spellbinder, 2 forskjellige Martha Stewart puncher som jeg faktisk akkurat fikk da sønnen min kom hjem fra USA: Jeg hadde bestilt de tidligere, så tok han de med seg hjem :). Siste puchen jeg har brukt synes igrunnen ikke, men foran på esken har jeg brukt en rund punch og puncha ut en bue, slikat en lett får tak i arkene i esken.
Kort-O-Mania sin kortutfordring som er å alterere noe en har laget fra bunnen av.
Det var alt fra meg i dag, men skal prøve å poste et innlegg til før jeg reiser. Nå har jeg vært alene i 3 uker, men de har gått så utrolig fort!!
Nå gleder jeg meg til sol og sommer :))).

Her kommer et veldig kjapt innlegg. Har laget en post-it easel. Oppskriften på den fant jeg på stampartic,
Jeg laget den egentlig fordi jeg har en blokk i Florida huset og hadde lyst på en fin eske å ha den i.
Måtte gjøre om litt på målene, fordi den amerikanske blokka mi hadde andre mål enn den som det var tutorial på. Gjorde en liten tabbe da jeg glemte bort at det var andre mål på esken da jeg laget bunnen, slik at den går ikke utenfor esken, slik som i tutorialen. Jeg er fornøyd med den likevel jeg, da :)
Når jeg kommer til Orlando til uka, skal jeg prøve å huske å ta bilde av esken med blokka i.
Denne vil jeg ha med i følgende utfordringer:
Sukkersøt sin utfordring som er å bruke puncher.
Anonyme Scrappere sin utfordring som er bretteteknikker.
Nordsalten hobbyklubb sin utfordring som er å bruke minst 5 puncher/ dies. Her har jeg brukt 2 forskjellige dies fra Spellbinder, 2 forskjellige Martha Stewart puncher som jeg faktisk akkurat fikk da sønnen min kom hjem fra USA: Jeg hadde bestilt de tidligere, så tok han de med seg hjem :). Siste puchen jeg har brukt synes igrunnen ikke, men foran på esken har jeg brukt en rund punch og puncha ut en bue, slikat en lett får tak i arkene i esken.
Kort-O-Mania sin kortutfordring som er å alterere noe en har laget fra bunnen av.
Det var alt fra meg i dag, men skal prøve å poste et innlegg til før jeg reiser. Nå har jeg vært alene i 3 uker, men de har gått så utrolig fort!!
Nå gleder jeg meg til sol og sommer :))).
Etiketter:
Easel card,
Post it
Subscribe to:
Posts (Atom)


