Showing posts with label Memory Box. Show all posts
Showing posts with label Memory Box. Show all posts

Giveaway og mer bursdag!

Først vil jeg minne alle på min giveaway! Gå inn på Fb siden min her, lik siden, legg igjen en kommentar, og du er med i trekningen av en vindu dies!
Så over til kortet i dag. Jeg har et nytt bursdagskort å vise fram. Her ville jeg lage et kort som jeg kunne legge penger i, Brukte ikke noe mal, bare skar papir til vanlig størrelse, og bretta "sånn passe".
Jeg brukte en sommerfugl dies på kanten, synes det gjør seg veldig med en kant ties!
Tallene stansa jeg ut både i kartong og pyntepapir, og forskjøv litt da jeg limte de på, slik at det ble skygge effekt.



Her er bildet av lommen under lokket. Mer sommerfugler... :). Hjørne diesen ble litt lenger enn lomma i kortet, så jeg skar av den nederste delen. De to små sommerfuglene øverst på diesen sitter fast på midten, men man kan brette vingene oppover for å få litt mer 3D effekt. Jeg syns det gjorde seg veldig! Sommerfuglene har fått litt glitter på seg. Ellers pynta med navn, blomster og blader. Jeg klipte ut post kort fra et annet papir og brukte som kort inni lomma.


Her er et nærbilde av kortet. Jeg har ikke sølt på det altså, det var sånn litt vintage allerede :).


Takk for at du ser innom bloggen min! Supert om du vil like facebook siden min som du finner her https://www.facebook.com/tarashobbykrok.no/. Du finner nettbutikken min her https://tarashobbykrok.no/butikk/. Du finner produktliste under, klikk på bildet, og du kommer rett til produktet i nettbutikken min :).
Ha en flott dag!

Bjørg
Dette er ikke eksakt den samme som jeg har brukt, men den er veldig lik.


 Dette er ikke eksakt den samme jeg har brukt, denne har kortere stilker enn den jeg brukte, så denne vil få tettere blader.








Vår!


Det er så fint og vårlig her om dagen, så da blir det et vårlig kort :). Jeg har brukt et bilde fra lavendel arket til Pion. Ellers masse forskjellige dies, du finner liste under innlegget :). Jeg har kuttet noen flere av lavendelen og satt litt rundt omkring i gresset. Sommerfuglene er fra lavendel diesen, og tror jeg også brukte en fra en hjørnedies som snart er tilbake på lager :)
Jeg fikk lyst til å lage noen flere tilbud i nettbutikken, siden det er så vårlig og fint, så følg med, tilbudene blir lagt ut i løpet av dagen i dag, du finner nettbutikken min her. Det vil også noe du kan være med og vinne på facebook siden min, så følg med i dag! Facebook siden finner du her
Rammene utenpå og inni er fra Spellbinders, og de er nå bestilt til butikken min. Det kommer masse flotte produkter fra Spellbinders snart, gled dere!
Utenom kort har jeg kost meg med å male og pynte små fuglehus som jeg har hengt ut. Bilder kommer etterhvert :).


Her er innsiden. Teksten her er fra den samme Pion arket som bildet over.


Da håper jeg dere får en fin dag ute i sola! Tusen takk for at du besøker bloggen min :).
Ha en flott helg videre!

Bjørg

Her er produkt listen:




















Lavendel

Jeg synes lavendel dies'ene er så fine, og passer jo helt supert sammen med Pion arket med lavendelmotiver. Kantene har jeg distresset, hatt litt gesso på, og så litt farge på kantene. Den lyse blomsten og ostekluten har også fått litt distress ink på seg. Sommerfuglene har fått et litt glitter på seg, som vanlig :).


Her er innsiden, samme papir som utenpå, en pyntedies og et skrivefelt :).


Da skal jeg prøve å være tilbake med et nytt kort i morgen :). Ha en fin kveld, alle sammen, og takk for at du besøker bloggen min.
Om du vil følge nettbutikken min, setter jeg stor pris på om du vil følge butikken min her https://www.facebook.com/tarashobbykrok.no/?ref=bookmarks.

Bjørg

Her er listen over produktene. Bare trykk på bildet, så kommer du rett til produktet :)




Sommerfuglene er fra denne rammen










Carpe Diem

Ja, håper alle nyter dagen! Dette ble et kort i veldig uvante farger for meg. Jeg begynte egentlig med bildet først, og fant resten ut fra det. Jeg kan bruke utrolig lang tid på å finne det rette papiret å bruke, det betyr vel at jeg har alt for mye! Til slutt fant jeg en gammel blokk med et papir jeg likte godt, som jeg syns passet. Etter det fant jeg base fargen. Jeg fikk prøvd den nye "Carpe Diem" dies'en som jeg fikk inn i går. Likte den kjempegodt, flott størrelse på den! Jeg har bare hatt stempel med "Carpe Diem" før. For å få litt høyde hadde jeg 3D puter under note diesen, og så limte jeg "Carpe Diem" rett oppå notene.
Som jeg har sagt før, jeg bruker rimelig mange dies på mine kort, og kan ikke greie meg uten dies lenger :). De aller fleste av mine kort har en eller annen form for sommerfugler på seg. På dette har jeg ikke brukt sommerfugl dies, men bare ark med sommerfugler.
Når det gjelder pynt, som halvperler og blomster, bruker jeg ofte hvite og farger selv. Halvperler farger jeg med Copics, da får jeg akkurat den fargen jeg ønsker. Blomster er også greie i hvitt, så kan man bare bruke en blending tool og ha på litt sverte i en farge som passer til resten. Det har jeg gjort med de hvite blomstene her.


oops, joda, jeg har visst brukt en sommerfugl dies inni kortet...


Her er lista over hva jeg har brukt:
Dette arket har 6 store utstansa bildet, og mange små. Jeg har brukt et av de store, og så har jeg brukt en sommerfugl av de mindre. Alt på arket er ferdig utstansa. Jeg selger ingen ark hvor man må klippe, kun ferdig utstansa.












Jeg har fått ny facebook side, den finner du her https://www.facebook.com/tarashobbykrok.no/. Her vil jeg legge ut når det kommer nyheter og tilbud i butikken min, håper du vil følge meg!
Ha en fin dag, og takk for at du ser innom bloggen min. 
Bjørg


Shaker card

Hipp hurra for mamma som har bursdag i dag!
Her er kortet som hun fikk av meg, et shaker card, eller kanskje vi sier riste kort på norsk?
Det er første gang jeg har prøvd å lage et par sånne kort, og det var innmari morsomt! Tar litt lenger tid enn vanlig, men fant vel ut at jeg har utrolig mye som jeg kan fylle disse med...
Papiret er igjen fra Pion, og rammen er fra Memory. Blomstene kommer fra et bånd, jeg bare klipte de ut enkeltvis. Også her har jeg stansa ut noen ekstra sommerfugler og satt utenpå ramma. Alle sommerfuglene har fått litt glitterlim på seg, som vanlig :).


Her er et nærmere bilde jeg har prøvd å at mens jeg rister litt på kortet for å vise perlene bedre. Jeg brukte små grønne og lilla perler, sanne farger som kortet. Det var også noen små hjerter og sommerfugler som ble stanset ut fram ramma som jeg putta inni sammen med perlene.


På innsiden har jeg brukt en sommerfugl fra Sizzix, den har jeg brukt mye i det siste! Skrivefeltet er en dies fra Spellbinders, som vanlig.


Her er hva jeg har brukt på kortet:
Pion papiret finner du her


Sommerfuglrammen finner du her

Limputer til ramma finner du 10 ark for kr. 80,- her


Kartongen til sommerfuglen inni kortet finner du her
Takk for at du besøker bloggen min, det setter jeg stor pris på! Ha en fin dag videre!

Bjørg