Showing posts with label Poppydesign. Show all posts
Showing posts with label Poppydesign. Show all posts

Vår!


Det er så fint og vårlig her om dagen, så da blir det et vårlig kort :). Jeg har brukt et bilde fra lavendel arket til Pion. Ellers masse forskjellige dies, du finner liste under innlegget :). Jeg har kuttet noen flere av lavendelen og satt litt rundt omkring i gresset. Sommerfuglene er fra lavendel diesen, og tror jeg også brukte en fra en hjørnedies som snart er tilbake på lager :)
Jeg fikk lyst til å lage noen flere tilbud i nettbutikken, siden det er så vårlig og fint, så følg med, tilbudene blir lagt ut i løpet av dagen i dag, du finner nettbutikken min her. Det vil også noe du kan være med og vinne på facebook siden min, så følg med i dag! Facebook siden finner du her
Rammene utenpå og inni er fra Spellbinders, og de er nå bestilt til butikken min. Det kommer masse flotte produkter fra Spellbinders snart, gled dere!
Utenom kort har jeg kost meg med å male og pynte små fuglehus som jeg har hengt ut. Bilder kommer etterhvert :).


Her er innsiden. Teksten her er fra den samme Pion arket som bildet over.


Da håper jeg dere får en fin dag ute i sola! Tusen takk for at du besøker bloggen min :).
Ha en flott helg videre!

Bjørg

Her er produkt listen:




















Every day is another chance

Jeg er ikke helt ferdig med disse fuglene enda. De morsomme er at disse fuglekortene faktisk blir blå. Blått er jo ikke en farge jeg vanligvis er flink til å bruke. Men lett å bruke blått når motivene er så fine :). Det er fortsatt Pion ark, og masse dies! Tror ikke jeg greier å lage kort uten dies lenger.
Jeg likte å ha en gull fjær på et kort jeg laget tidligere, så jeg gjorde det samme her :).


Her er innsiden. Teksten er også fra Pion, ellers Spellbinders dies inni kortet.


Her er linker til det jeg har brukt på kortet: Nå kommer du rett til produktet ved å klikke på bildet :).



Jeg har ikke vinduet inne som jeg har brukt, men dette er omtrent det samme i størrelse, og dette er på tilbud nå :)











 Takk for at du ser innom bloggen min, ønsker deg en god helg!

Bjørg




Until you spread your wings.......

Ny uke, nye muligheter!
Her kommer et lysegult kort. Sjelden jeg lager gule kort, men når jeg gjør det, så er jeg fornøyd med de :).
Denne gangen starta jeg med en tekst fra et Pion ark, og fant resten ut fra det. Det er så fin størrelse på bilder og tekster, syns de er så fine å ta utgangspunkt i!
Jeg har hatt gesso på kantene, forma de litt, og så hatt på litt distress ink.
Fortsatt har jeg masse blomster som jeg har hekla for lenge siden. Jeg har alle sammen på et digert Norgesglass, fargerikt og oversiktlig! Jeg fant et par stykker som passa så fint i fagene her, så de er brukt utenpå rosene. Ellers har sommerfuglene og vingene til feen fått glitter på seg, som alltid :)


Her er et bilde fra innsiden, beklager at jeg ikke er så proff på å ta bilder, men sånn er det bare!
Inni bruker jeg ofte et 6 x 6" ark som jeg deler i to og tilpasser. Her har jeg også gesso rundt kantene før jeg former og har på distress ink. Forresten bruker jeg en sånn liten distress maskin for å rufse til kantene. Den er veldig godt brukt hos meg..... Ellers pynter jeg litt enkelt inni. Jeg lager kort uten at de skal brukes til en spesiell anledning, så greit å kunne endre eller tilføye noe når jeg skal gi de bort eller selge de til noen som har spesielle ønsker angående innsiden. Begge diesene her er forresten fra Spellbinders


Her er en oversikt over produktene jeg har brukt
Papiret utenpå og inne finner du her


Papiret med teksten finner du her


Hjørnet med sommerfuglene er jeg dessverre tom for akkurat nå, men den kommer inn igjen!
Den nydelige feen finner du her


De små sommerfuglene finner du her


Ellers kan jeg fortelle at jeg holder på å lage en ny facebook side til nettbutikken. Jeg har pr. i dag en gruppe. Den kommer jeg til å slette når den nye siden er helt klar. Håper den nye siden vil fungere bedre. Håper dere vil ta en tur inn i nettbutikken min og se. Det kommer stadig nyheter utover ukene nå!
Ha en fin ettermiddag alle sammen, og takk for at du titta innom bloggen min!

Bjørg




Drømmefanger!


Jeg har kost meg med å lage noen kort i det siste. Dette er det siste jeg laget. De nye papirene til Pion er så utrolig fine, så jeg kan bare ikke lage nok av de!
Her har jeg brukt papirer fra The Songbird's Secret, og dies fra Poppystamps.
Kantene rufser jeg med en liten maskin, og så bruker jeg gesso på de før jeg farger de litt.
Jeg syns papiret er så fint, så det er ikke så mye pynt.
Feen har glitter på hele vingen, men det kommer veldig dårlig fram på dette bildet.


Her ser en litt mer hvordan vingen glitrer, den utenpå ser akkurat lik ut. Fjærene som jeg har lagt rundt drømmefangeren er også en nyhet fra Poppystamp. Jeg har laget en i gull, både utenpå og inni.


Papirene jeg har brukt finner du her (jeg har brukt baksiden av dette, som du ser til høyre)


Drømmefanger bildet finner du her


Gullkartong finner du her


Feen finner du her

Og de fine fjærene finner du her


Jeg har lagt ut nyheter i butikken, så ta deg gjerne en tur innom :).
Følg med på facebooksiden, jeg vil annonsere tilbud i butikken veldig snart!

Ha en fin helg, alle sammen, takk for at du stakk innom bloggen min :)

Bjørg