Drømmefanger!


Jeg har kost meg med å lage noen kort i det siste. Dette er det siste jeg laget. De nye papirene til Pion er så utrolig fine, så jeg kan bare ikke lage nok av de!
Her har jeg brukt papirer fra The Songbird's Secret, og dies fra Poppystamps.
Kantene rufser jeg med en liten maskin, og så bruker jeg gesso på de før jeg farger de litt.
Jeg syns papiret er så fint, så det er ikke så mye pynt.
Feen har glitter på hele vingen, men det kommer veldig dårlig fram på dette bildet.


Her ser en litt mer hvordan vingen glitrer, den utenpå ser akkurat lik ut. Fjærene som jeg har lagt rundt drømmefangeren er også en nyhet fra Poppystamp. Jeg har laget en i gull, både utenpå og inni.


Papirene jeg har brukt finner du her (jeg har brukt baksiden av dette, som du ser til høyre)


Drømmefanger bildet finner du her


Gullkartong finner du her


Feen finner du her

Og de fine fjærene finner du her


Jeg har lagt ut nyheter i butikken, så ta deg gjerne en tur innom :).
Følg med på facebooksiden, jeg vil annonsere tilbud i butikken veldig snart!

Ha en fin helg, alle sammen, takk for at du stakk innom bloggen min :)

Bjørg




No comments:

Post a Comment