Showing posts with label konfirmasjon. Show all posts
Showing posts with label konfirmasjon. Show all posts

Bordkort

Hei og hå! 
Nå har jeg laget en bunke prøver med de forskjellige delene og litt forskjellig papir :).
Denne diesen er genial! Her får man selve bordkortet, med brett, og mange muligheter for pynt følger med. Advarsel: MYE bilder her i dag!

På de første her har jeg brukt vanlig hvit kartong, og fotballen som følger med i pakken. Den består av 2 deler, en sirkel som jeg har i hvitt, og så den sorte delen som er limt oppå.
Her har jeg plassert den midt på, og under plasserte jeg den litt på siden, bare for å vise nulighetene :).


Her har jeg brukt fotballpapir istedenfor hvitt. Bruk en sort kalligrafi penn eller sort tusj til å skrive navnet med, så tror jeg det kan bli veldig fint!



Her har jeg brukt sløyfen, den er jo så utrolig fin, jeg digger den! Jeg laget noen forskjellige ensfarga sløyfer, de er jo dine både til jenter og gutter, damer og menn. Så allsidig, kan brukes til alt fra barnedåp, barneselskaper, konfirmasjon, og andre selskaper. 
Denne første laget jeg med fotball papiret, den er fin til f.eks konfirmasjon.


Her er det ensfarget hvit kartong med sløyfer i forskjellige farger og litt forskjellig plassering.







Her er det sløyfe i mønsterpapir, på hvit kartong.



Lys gul kartong med samme sløyfe som over. 


Her er det brukt konfirmant kartong på bordkortet, med blå sløyfe.



Rosa sløyfe på papir med hjerter, denne kan brukes til mange anledninger :).


 Her er en i gul kartong med sommerfugl. Det er med to dies her, en til bakgrunns sommerfugler, og en litt mindre oppå. Jeg brukte det samme papiret, men stansa ut en på hver side av mønsteret, slik at de ble forskjellige. Jeg har kun hatt litt lim på midten, slik at vingene blir 3D.



 Samme type sommerfugl på hvit kartong. 



Her har jeg prøvd prinsesse kronen :). Den er også to deler. Jeg laget den største i hvitt og den oppå i rosa. Alle diesene som er pynt på bordkortene har jeg brukt limputer på, men limt de to delene rett sammen.

Her er krona på et bordkort i mønsterpapir med hjerter.


Det var alle bordkortene jeg hadde prøvd nå. Her er det jo bare fantasien som setter grensene. Jeg har ikke rukket å prøve diesen sammen med blomster, men det tror jeg også ville blitt utrolig fint :)
Det ble et seint innlegg dette, men ting tar tid.... 
Under finner du som vanlig liste med produktene jeg har brukt. Klikk på bildet og du kommer til produktet i nettbutikken min.
Takk for at du ser innom bloggen min, ha en fin kveld!

Bjørg
















Lommebok kort til konfirmant

Endelig fikk jeg laget ferdig et kort jeg begynte på for lenge siden, men så ble det full stopp!
Jeg hadde laget ferdig selve lommebok kortet, men ikke fått pynta det. Guttekort er ikke lett, altså....
Alt papiret er fra en stor gammel blokk med TH papir. Stjernene er gamle dies fra PTI. Stjernene er festet med 3D puter, husk at jeg selger kjempebillige 3D puter i 1, 2 eller 3mm.
Skoene er et nytt stempel. Må bare skryte av stempel tool'en, den er helt fantastisk! Jeg stemplet mange ganger for å få det så fint, hadde jeg ikke hatt stempel verktøyet hadde det aldri blitt så bra!
Klaffen har jeg brukt borrelås på.


Her er 3 tag'er jeg laget til lommene på venstre innside.


Her er høyre innside, Her er det bare en lomme, så jeg laget et kort med en pengekonvolutt på baksiden til å ha i den lomma. Utenpå er sko som jeg klipte ut fra en toppers.


Her er kortet på framsiden, der man kan skrive en hilsen.


Og her er andre siden av kortet, hvor jeg har limt på en konvolutt. Den er også festet med en liten borrelås.


Gøy å lage noe litt annerledes, men vet ikke hvor mange av disse det blir :).
Takk for at du kikker innom bloggen min. Ha en fin helg! Jeg har en ny facebook side for butikken, håper du vil gå inn og like den, her er linken https://www.facebook.com/pg/tarashobbykrok.no/posts/,

Bjørg

Her er linker til produktene som er brukt: