Lommebok kort til konfirmant

Endelig fikk jeg laget ferdig et kort jeg begynte på for lenge siden, men så ble det full stopp!
Jeg hadde laget ferdig selve lommebok kortet, men ikke fått pynta det. Guttekort er ikke lett, altså....
Alt papiret er fra en stor gammel blokk med TH papir. Stjernene er gamle dies fra PTI. Stjernene er festet med 3D puter, husk at jeg selger kjempebillige 3D puter i 1, 2 eller 3mm.
Skoene er et nytt stempel. Må bare skryte av stempel tool'en, den er helt fantastisk! Jeg stemplet mange ganger for å få det så fint, hadde jeg ikke hatt stempel verktøyet hadde det aldri blitt så bra!
Klaffen har jeg brukt borrelås på.


Her er 3 tag'er jeg laget til lommene på venstre innside.


Her er høyre innside, Her er det bare en lomme, så jeg laget et kort med en pengekonvolutt på baksiden til å ha i den lomma. Utenpå er sko som jeg klipte ut fra en toppers.


Her er kortet på framsiden, der man kan skrive en hilsen.


Og her er andre siden av kortet, hvor jeg har limt på en konvolutt. Den er også festet med en liten borrelås.


Gøy å lage noe litt annerledes, men vet ikke hvor mange av disse det blir :).
Takk for at du kikker innom bloggen min. Ha en fin helg! Jeg har en ny facebook side for butikken, håper du vil gå inn og like den, her er linken https://www.facebook.com/pg/tarashobbykrok.no/posts/,

Bjørg

Her er linker til produktene som er brukt:
























No comments:

Post a Comment