Showing posts with label sommerfugler. Show all posts
Showing posts with label sommerfugler. Show all posts

Ekte vennskap

Det er snart helg allerede! Her er jeg med et vennskapskort :). Jeg har brukt bilde fra Pion, og den nye hjertedies'en fra Kort og Godt. Morsomt at alle hjertene stanses ut, slik at man kan lime inn så mange man ønsker, hvor man ønsker. Jeg har limt på noen i samme farge som rammen, man kan jo også bruke en annen farge på noen hjerter.
Ved blomstene neded satte jeg inn et par stoffvinger, synes de er så søte, de går fint an å ha istedenfor blader :).
Jeg har forresten begynt å bruke Ranger Collage Medium matte som lim på mange av de små tingene. Liker fortsatt å bruke Glossy accents, men på steder hvor det kan bli litt søl, så er collage medium en veldig god erstatning, da denne er matt, så en slipper å få noen blanke flekker.


Her er innsiden, teksten aner jeg faktisk ikke hvor kommer fra, men diesen er fra Spellbinders. Liker denne veldig godt og ser at jeg bruker den mer og mer. Jeg skal ta inn en del dies fra Spellbinders nå, om du har noen ønsker, så si fra :). Jeg tenker å ta inn noen av de som ikke alle andre har, så de helt vanlige vil du nok ikke finne i min butikk..


Da ønsker jeg alle en fin dag videre, vi sees snart! Takk for at du besøker bloggen min. Ta gjerne turen innom facebook siden min og lik og del den, det setter jeg stor pris på :).
Husk at det er tilbud på de nye seriene til Pion, du får også med en valgfri rull med bånd :)
GOD HELG!

Bjørg

Liste over brukte produkter. Klikk på bildet og du kommer rett til produktet i butikken min :).














Lavendel

Jeg synes lavendel dies'ene er så fine, og passer jo helt supert sammen med Pion arket med lavendelmotiver. Kantene har jeg distresset, hatt litt gesso på, og så litt farge på kantene. Den lyse blomsten og ostekluten har også fått litt distress ink på seg. Sommerfuglene har fått et litt glitter på seg, som vanlig :).


Her er innsiden, samme papir som utenpå, en pyntedies og et skrivefelt :).


Da skal jeg prøve å være tilbake med et nytt kort i morgen :). Ha en fin kveld, alle sammen, og takk for at du besøker bloggen min.
Om du vil følge nettbutikken min, setter jeg stor pris på om du vil følge butikken min her https://www.facebook.com/tarashobbykrok.no/?ref=bookmarks.

Bjørg

Her er listen over produktene. Bare trykk på bildet, så kommer du rett til produktet :)




Sommerfuglene er fra denne rammen










Until you spread your wings.......

Ny uke, nye muligheter!
Her kommer et lysegult kort. Sjelden jeg lager gule kort, men når jeg gjør det, så er jeg fornøyd med de :).
Denne gangen starta jeg med en tekst fra et Pion ark, og fant resten ut fra det. Det er så fin størrelse på bilder og tekster, syns de er så fine å ta utgangspunkt i!
Jeg har hatt gesso på kantene, forma de litt, og så hatt på litt distress ink.
Fortsatt har jeg masse blomster som jeg har hekla for lenge siden. Jeg har alle sammen på et digert Norgesglass, fargerikt og oversiktlig! Jeg fant et par stykker som passa så fint i fagene her, så de er brukt utenpå rosene. Ellers har sommerfuglene og vingene til feen fått glitter på seg, som alltid :)


Her er et bilde fra innsiden, beklager at jeg ikke er så proff på å ta bilder, men sånn er det bare!
Inni bruker jeg ofte et 6 x 6" ark som jeg deler i to og tilpasser. Her har jeg også gesso rundt kantene før jeg former og har på distress ink. Forresten bruker jeg en sånn liten distress maskin for å rufse til kantene. Den er veldig godt brukt hos meg..... Ellers pynter jeg litt enkelt inni. Jeg lager kort uten at de skal brukes til en spesiell anledning, så greit å kunne endre eller tilføye noe når jeg skal gi de bort eller selge de til noen som har spesielle ønsker angående innsiden. Begge diesene her er forresten fra Spellbinders


Her er en oversikt over produktene jeg har brukt
Papiret utenpå og inne finner du her


Papiret med teksten finner du her


Hjørnet med sommerfuglene er jeg dessverre tom for akkurat nå, men den kommer inn igjen!
Den nydelige feen finner du her


De små sommerfuglene finner du her


Ellers kan jeg fortelle at jeg holder på å lage en ny facebook side til nettbutikken. Jeg har pr. i dag en gruppe. Den kommer jeg til å slette når den nye siden er helt klar. Håper den nye siden vil fungere bedre. Håper dere vil ta en tur inn i nettbutikken min og se. Det kommer stadig nyheter utover ukene nå!
Ha en fin ettermiddag alle sammen, og takk for at du titta innom bloggen min!

Bjørg