Showing posts with label Bryllupskort. Show all posts
Showing posts with label Bryllupskort. Show all posts

Diamantbryllup og rabattkupong

I morgen har mamma og pappa diamantbryllup. Det syns jeg må feires, så det er 10% på alle produkter under kategorien "kjærlighet" i nettbutikken. Gjelder til midnatt 21.07.2017 :).
Koden du bruker ved utsjekk i nettbutikken er "diamant60".

Kortet her er et vanlig bryllupskort, det er laget etter inspirasjon fra Kittie, hun lager så mange flotte kort!
Rammen er i sølv kartong, det samme er panelet bak. Jeg har brukt små 3D puter for dimansjon i kortet. Litt plundrete å lage de små rosens, som er spiralroser. Brudgommen har fått farge på dressen med IO hybrid stempelputer,, det samme med ansikter og håret til begge.


Her er innsiden. Har brukt rammer fra Spellbinders, som jeg synes passet til rammen på framsiden. "Til Brudeparet2 er stanset ut i samme kartong som rammen på framsiden.


Takk for at du ser innom bloggen! Husk om du liker butikkens facebookside, så vil du få med deg alle tilbud der. Ha en fin kveld videre!
Under finner du linker til produktene ved å klikke på bildene.

Bjørg




















Bryllupskort

Datteren min skal i bryllup i morgen, og her er kortet jeg laget for henne. Det ble litt overkill, er ikke helt fornøyd med hva jeg gjorde. Det ble egentlig en dies for mye, men hun var fornøyd, sa da får jeg glemme det jeg ikke likte.
"Til Brudeparet" har jeg brukt glossy accent på.
Jeg har brukt 3 forskjellige hjerte dies. Nederst har jeg brukt en ramme dies med hjerter som jeg stansa ut i lilla. Den har jeg satt limputer på for å få litt dimensjon. Så har jeg stanset ut heart flourish og scribble heart, begge fra IO, i hvitt papir. Her har jeg brukt 3 forskjellige hybrid stempelputer, og fargelagt de i sjatteringer. Jeg har klipt av de store swirlene på heart flourish, og satt de utenpå det store hjertet, og lagt hjertet fra den i midten av scribble heart. Sa har jeg hatt glitter på den.
Blomstene har jeg farget med de samme stempelputene rett etter at de var stansa ut, før de ble formet.
Bladene er klipt fra hverandre, formet og hatt litt farge på for å få litt mer liv i de.
Kantene på bakgrunnen blir rufsa med maskin, så har jeg på litt gesso, og former de mens de er våte. Så har jeg på litt stempelsverte i samme farge som ellers på kortet når kantene har tørket.


Et par nærbilder av blomstene og bladene. Bladene har også fått litt glitter på seg.


Jeg har brukt to forskjellige størrelser på rosene som er stansa ut.


Her er et bilde av innsiden. Samme hjerte som et av de utenpå, men her er det stansa ut i lilla. Teksten er fra Kort og Godt. Skrivepanelet er fra Spellbinders.


Håper det blir en kjempefin dag for brudeparet og gjestene i morgen, ser ut som de heldigvis får sol og fint vær!
Tusen takk for at du ser innom bloggen min, gå gjerne inn på facebooksiden min og lik den. Husk at det fortsatt er mulig å være med i trekningen om 2 av de nye hybrid stempelputene der :)
Siden finner du her.

Ha en super helg! Som vanlig finner du link til produktene under.

Bjørg





























Ta vare på hverandre - Take care of each other

Heisann!

I dag er det tid for et kort igjen :). Dette ble ganske enkelt, men syns det er vanskelig å lage mye lag på lag når papiret i seg selv er så fint!
Nøkkelen er en nøkkel som var på min datters bukse, og som hun ville kaste. Forhindret to sånne nøkler fra å gå i søppla....   Jeg har embossa nøkkelen, så den skulle bli litt shabby.
Bildet er av min datter og hennes mann. Det ble tatt for flere år siden et sted hvor de kledde seg ut i gamle klær. Mannen min tok bilde av bildet hjemme hos de, og så har jeg printa det ut.

Hello!

It's time for a card. This is a simple card, I want the paper to show, as I love it so much!
The key was on one of my daughters jeans, so she wanted to throw it. I rescued two of them from the garbage...  I used embossing powder on the key to make it shabby.
The picture is of my daughter and her husband. They had the picture taken a few years ago at a place where they dressed up in old costumes. My husband took a picture f this picture, and I printed that out.



I would like to enter the following challenges with this card:'

Papertake Weekly: Hearts & Flowers
Try it on Tuesday: Add a photo
Crafty Cardmakers: #132- Love, love, love
Craft your Passion challenge: #248 Anything Goes
Allsorts Challenge: Week 297 - Love is all around
Chocolate, Coffee & Cards: #84 - Love is in the air
Cute Card Thursday: #359 - Crazy in Love
Addicted to Stamps: #131 - Anything Goes
Crafty Hazelnut's Patterned Paper: Anything Goes

Thank you for visiting my blog :)

Bjørg











Bryllup

Hei!

I dag har jeg et bok kort til bryllup. Syns de er så fine å lage om man skal gi bort smykker, penger eller andre smågaver :). Det tar litt tid å brette og lime det som ser ut som sider i boka. Jeg vet at Graphic 45 selger en bok eske om ligner om en ikke har tålmodighet til å lage den selv.
Til esken min har jeg brukt skimmer papir med swirler, liker så godt det papiret! Har brukt en hjerteformet blondeserviett under bildet. Ellers pyntet med blomster, bånd og masse perler og hjertebånd.
I kveld har jeg vært kreativ med Cricut maskinen min. Datteren vår skal gifte seg i sommer, og jeg har noen prosjekter jeg har lovet i den forbindelse :). Ble veldig fornøyd med forsøkene mine, så gjenstår bare å se om det er sånn som brudeparet tenker seg (det er vel egentlig bruden som har mest meninger om de tingene....). Det er i alle fall veldig gøy å ordne ting, selv om vi har veldig forskjellig smak, og ting ikke akkurat blir sånn jeg ville gjort det.....hehe.....

Hi!

Today I have made a book card for a wedding. They are such a nice thing to give with jewllery, money or other small gifts :). It takes some time to fold and glue what looks as book pages. I know Graphic45 now sells a book box if you don't have the patience to make it yourself.
For my box I have used some shimmering paper with swirles, I love that paper! I have used a heart shaped lace napkin under the picture, then flowers and lots of different ribbons and beads.
Tonight I have been playing with my Cricut machine. Our daughter is going to get married this summer, so I am working on a few projects I have promised her :). I was very happy with the results of my tests. We just have to see if the bride likes it..... I love to make stuff for her, but we have very different taste, so things does not look like I would have liked it to.... hehe....

 



I would like to participate in the following challenges with this card:

Card nd Scrap- Utfordring #73 Bryllup
Vintage Utfordring - Utfordring #78 Blomster og perler
Papertake Weekly Challenge - Anything Goes
The Shabby Tearoom - Week #212 "Pretty in Pink"
Addicted to Stamps - Challenge #79 Wedding card

Have a great week!

Bjørg