Bryllupskort

Datteren min skal i bryllup i morgen, og her er kortet jeg laget for henne. Det ble litt overkill, er ikke helt fornøyd med hva jeg gjorde. Det ble egentlig en dies for mye, men hun var fornøyd, sa da får jeg glemme det jeg ikke likte.
"Til Brudeparet" har jeg brukt glossy accent på.
Jeg har brukt 3 forskjellige hjerte dies. Nederst har jeg brukt en ramme dies med hjerter som jeg stansa ut i lilla. Den har jeg satt limputer på for å få litt dimensjon. Så har jeg stanset ut heart flourish og scribble heart, begge fra IO, i hvitt papir. Her har jeg brukt 3 forskjellige hybrid stempelputer, og fargelagt de i sjatteringer. Jeg har klipt av de store swirlene på heart flourish, og satt de utenpå det store hjertet, og lagt hjertet fra den i midten av scribble heart. Sa har jeg hatt glitter på den.
Blomstene har jeg farget med de samme stempelputene rett etter at de var stansa ut, før de ble formet.
Bladene er klipt fra hverandre, formet og hatt litt farge på for å få litt mer liv i de.
Kantene på bakgrunnen blir rufsa med maskin, så har jeg på litt gesso, og former de mens de er våte. Så har jeg på litt stempelsverte i samme farge som ellers på kortet når kantene har tørket.


Et par nærbilder av blomstene og bladene. Bladene har også fått litt glitter på seg.


Jeg har brukt to forskjellige størrelser på rosene som er stansa ut.


Her er et bilde av innsiden. Samme hjerte som et av de utenpå, men her er det stansa ut i lilla. Teksten er fra Kort og Godt. Skrivepanelet er fra Spellbinders.


Håper det blir en kjempefin dag for brudeparet og gjestene i morgen, ser ut som de heldigvis får sol og fint vær!
Tusen takk for at du ser innom bloggen min, gå gjerne inn på facebooksiden min og lik den. Husk at det fortsatt er mulig å være med i trekningen om 2 av de nye hybrid stempelputene der :)
Siden finner du her.

Ha en super helg! Som vanlig finner du link til produktene under.

Bjørg





























No comments:

Post a Comment