Victoria 4 år

Jeg har ikke hatt tid til å vise fram bursdagskortet jeg laget til Victoria sin 4 års dag.
Det gikk i hui og hast, bakte med noen kaker, så tiden gikk fra meg.
Men det ble som det ble, og det ble prinsesser :).
Jeg fant ut at jeg hadde store mengder med Disney papirer som jeg hadde glemt, så brukte noen av de. 4 tallet måtte selvfølgelig ha glitter på seg.
Blomstene er laget av Impression Obsession dies, og fargelagt med stempelputer fra samme sted. Det samme gjelder for bladene. Må bare skryte av stempelputene, de er utrolige gode hybridputer. Har du ikke prøvd de enda, så kan du kjøpe de på introtilbudet jeg har her. Du må veldig gjerne besøke facebook siden Tara's HobbyKrok, der er det en giveaway nå, hvor du kan vinne 2 valgfrie stempelputer ved å skrive hvilke to du ønsker og dele innlegget.


Her er innsiden av kortet. Det ble en prinsesse vogn, og ikke noe mer! Hadde tenkt å ha vimpler med navnet hennes, men rakk det rett og slett ikke!


Takk for at du ser innom bloggen, god helg! 
Under er liste til produktene som er brukt på kortet :)

Bjørg




Disse tallene er litt mindre enn det jeg har brukt på kortet, men samme type skrift



























No comments:

Post a Comment