30 år!

Ja, faktisk har eldstemann fylt 30 år! Hvor ble tiden av liksom?
Han bygger garasje i sommer, så derfor måtte kortet ha masse verktøy!
Ugle stemplene er så morsomme, har et lite utvalg av de i nettbutikken :) Ugla er fargelagt med Copics, det er alt for sjeldent jeg får satt meg ned med fargelegging, så jeg glemmer hva jeg har lært på kurs...... Jeg bruker de nye hybridstemplene til å stemple med, og stempelverktøyet er et must, nå er det aldri mer noen avtrykk som går i søpla, det er genialt!!
Jeg bruker Distress Collage Medium som lim på dies, synes det er utrolig bra. Det har en tynn tupp, så det er lett å påføre og tørker veldig fort. Ellers bruker jeg mye limputer på kortene mine.


Inni har jeg printa ut et bilde av den nye motorsykkelen hans. Ville ikke ha ramme rundt den, så klipte løs alt verktøyet og limte de rundt omkring :)


Det var det jeg hadde for i dag, takk for at du ser innom bloggen min, det setter jeg stor pris på.
Under finner du link til alle produktene i nettbutikken ved å klikke på bildene :).
Ønsker deg en flott helg!

Bjørg

















No comments:

Post a Comment