I dag har jeg vært på cupcake kurs med Manuela. Det var kjempeflott, og her er litt av resultatet mitt. Dessverre var det litt lang vei hjem, og den høyeste var dessverre ikke så høy innen jeg var hjemme.....
Her er iallefall litt av resultatet, og jeg har kjempelyst til å lage masse mer!!
Er egentlig ganske fornøyd med resultatet, har tross alt ikke prøvd dette før i det hele tatt.
Ellers lager jeg kort også, det er vel snart på tide å vise fram noen av de.
Nå er det nok kvelden for meg, ble en lang dag i dag.
Ha en fin helg videre!
Bjørg
Showing posts with label Cup cake. Show all posts
Showing posts with label Cup cake. Show all posts
Cup Cake kort
Hei igjen!
I dag har jeg laget et cup cake kort. Siden det går i blått og hvitt vil jeg sende det inn til Sukkersøtt sin utfordring denne uken som er hvitt/krem og blått. Litt skummelt å prøve meg i en første utfordring, men jeg håper den får være med selv om det ikke er et helt vanlig kort.
Formen er laget med cricut maskinen, så har jeg brukt forskjellige bånd, noen farget jeg med copics for å få rett farge og akrylmaling på toppen- Så har jeg brukt masse halvperler og strødd over før malingen tørket.
Beklager at det siste bildet ble så dårlig, men jeg glemte rett og slett å ta bildet av tagen i dagslyset, så da ble det dårlig kveldslys.
I have made a cup cake card. It's made with the cricut, then I have used different ribbons, some I colored with copics to get the right color. I spread out some acryl paint on the top and pearls over it before it dried. I am participating in the sukkersøtt challenge this week with this card.
I am sorry the last picture is so bad. I forgot to picture the tag and had to do in the evening, that's why it's so dark and yellow.
I dag har jeg laget et cup cake kort. Siden det går i blått og hvitt vil jeg sende det inn til Sukkersøtt sin utfordring denne uken som er hvitt/krem og blått. Litt skummelt å prøve meg i en første utfordring, men jeg håper den får være med selv om det ikke er et helt vanlig kort.
Formen er laget med cricut maskinen, så har jeg brukt forskjellige bånd, noen farget jeg med copics for å få rett farge og akrylmaling på toppen- Så har jeg brukt masse halvperler og strødd over før malingen tørket.
Beklager at det siste bildet ble så dårlig, men jeg glemte rett og slett å ta bildet av tagen i dagslyset, så da ble det dårlig kveldslys.
I have made a cup cake card. It's made with the cricut, then I have used different ribbons, some I colored with copics to get the right color. I spread out some acryl paint on the top and pearls over it before it dried. I am participating in the sukkersøtt challenge this week with this card.
I am sorry the last picture is so bad. I forgot to picture the tag and had to do in the evening, that's why it's so dark and yellow.
Etiketter:
Cup cake
Subscribe to:
Posts (Atom)







