Lavendel

Jeg synes lavendel dies'ene er så fine, og passer jo helt supert sammen med Pion arket med lavendelmotiver. Kantene har jeg distresset, hatt litt gesso på, og så litt farge på kantene. Den lyse blomsten og ostekluten har også fått litt distress ink på seg. Sommerfuglene har fått et litt glitter på seg, som vanlig :).


Her er innsiden, samme papir som utenpå, en pyntedies og et skrivefelt :).


Da skal jeg prøve å være tilbake med et nytt kort i morgen :). Ha en fin kveld, alle sammen, og takk for at du besøker bloggen min.
Om du vil følge nettbutikken min, setter jeg stor pris på om du vil følge butikken min her https://www.facebook.com/tarashobbykrok.no/?ref=bookmarks.

Bjørg

Her er listen over produktene. Bare trykk på bildet, så kommer du rett til produktet :)




Sommerfuglene er fra denne rammen










No comments:

Post a Comment