Dåpsinvitasjoner 1

Hei og hå, her går det unna!
Jeg har jammen meg glemt å legge ut invitasjonene til den første barnedåpen!! Det begynner jo å bli lovlig lenge siden, men bedre sent enn aldri!
Første gang var det kjoler. Jeg har ikke så mange bilder av disse, men her er noen i alle fall.
De har fått krager og lomme, med forskjellig pynt på. De har belter med spenner på, og blondekanter på ermene. Kanten nede er stansa ut med forskjellige punchere.
Disse er tatt før de var helt ferdige, de mangler "knapper" foran.


Her er noen flere med forskjellige papirer og forskjellige beltebånd. Disse har fått "pynteknapper foran i samme farge som beltespennen.


Bak er invitasjonen stansa ut med en Spellbinders dies.


Alt annet i forbindelse med denne dåpen har jeg lagt ut tidligere, du finner det under "dåp".

Takk for at du ser innom bloggen min, det setter jeg pris på :). Setter også stor pris på om du vil like facebooksiden til butikken, den finner du her.

Ønsker deg en fin og kreativ helg :)

Bjørg

No comments:

Post a Comment