John Deer julegaver

Godt nyttår alle sammen! Håper dere hadde en fin feiring i går.
På årets første dag vil jeg vise fram noen tidligere julegaver.
Sokkene er ikke strikket i typisk sokkegarn, jeg har brukt Dale Falk, simpelthen fordi det var der jeg fant de rette fargene.



I høst har jeg strikket sitteunderlag. Alle barn, svigerbarn og barnebarn fikk forskjellige, men i dag viser jeg bare fram John Deer underlaget. Det er strikket i Drops Eskimo, og tovet.


Så ble det også en postkasse, som jeg viste flere varianter av for en tid tilbake


 Jeg har brukt gul embossingpulver på sidene av postkassa



På konvolutten har jeg brukt grønn stempelpute og en sjablong


Kortet inni har et sløyfestempel med gult embossingpulver på


Det fine reinsdyret på postkassa er en dies som du finner her

Det var det jeg hadde av John Deer ting i dag, men plutselig er jeg tilbake med noe annet.
Husk at du finner nettbutikken min her. Setter stor pris på om du liker og blir medlem av min facebookgruppe, som du finner her.
Ønsker alle en fin første uke i det nye året!

Bjørg


No comments:

Post a Comment