Flere bilder

Herlig med helg!! Hadde tenkt å prøve å ta bilder av noen av mine strikkeprosjekter, men det ble visst ikke noe...så langt har jeg tilbragt mesteparten av dagen på vaskerommet....ikke morsomt, men nødvendig :).
Håper jeg kan få tatt noen bilder i morgen, så får jeg vise noen bilder av noe jeg laget før jul i dag.
Det er kjempegøy å lage bilder som disse, uttrykket blir helt forskjellig ut fra rammen som en velger. Kommer nok til å lage mange flere slike bilder framover :).

Finally weekend, though I have spent most of today in my laundry room....
Tomorrow I hope I can take some pictures of some things I have knitted.
here are a few pictures I made before Christmas. I love to make these pictures, and the color of the frame make them so different. I hope I can find time to make more of them in the future!



See you tomorrow!

1 comment:

  1. Ååå,disse var nydelige♥
    Jeg er veldig svak for brunt (kan det ha noe med min hang til kaffi og sjokolade å gjøre, mon tro,hihi),så disse falt jeg helt for:)Aldeles nydelig:)

    ReplyDelete